PODŁĄCZANIE KIEROWNICY DO SIECI ZASILAJĄCEJ
Tylko wersje europejskie
Ważna uwaga: europejska wersja produktu T100 FFB jest wyposażona w zasilacz wewnętrzny,
znajdujący się w podstawie kierownicy.
W wersji europejskiej dozwolone jest wyłącznie zasilanie o napięciu 220 V!
Nie wolno otwierać podstawy kierownicy — ryzyko porażenia!
— Podłącz złącze sieciowe kierownicy do gniazda elektrycznego 220 V.
Inne wersje (nieeuropejskie)
Uwaga: w odróżnieniu od europejskiej wersji produktu T100 FFB jego wersje nieeuropejskie są
wyposażone w zasilacz zewnętrzny, dostarczany wraz z kierownicą.
— Podłącz zasilacz zewnętrzny do odpowiedniego złącza znajdującego się z tyłu kierownicy, a następnie
podłącz zasilacz do zwykłego gniazda elektrycznego o tym samym napięciu.
PODŁĄCZANIE ZESTAWU PEDAŁÓW DO KIEROWNICY
Podłącz do kierownicy zestaw pedałów, korzystając z odpowiedniego złącza znajdującego się z tyłu
kierownicy.
AUTOMATYCZNA KALIBRACJA KIEROWNICY I ZESTAWU PEDAŁÓW
Kierownica jest kalibrowana automatycznie w chwili podłączenia jej zasilacza i złącza USB. (Operacja ta
powoduje ruch kierownicy). Również zestaw pedałów jest kalibrowany automatycznie — wystarczy
nacisnąć pedały kilka razy.
— Nie wolno podłączać złącza USB kierownicy przed podłączeniem zestawu pedałów.
— Nie wolno naciskać pedałów podczas uruchamiania kierownicy
(w trakcie automatycznej kalibracji kierownicy po jej podłączeniu albo podczas
oraz w Panelu sterowania na komputerze PC
kierownica jest rozpoznawana jako kierownica wyścigowa F430 Force Feedback,
która udostępnia takie same funkcje jak opisywany tutaj model